HTML

Blog a két vidám szifiliszeshez

héj héj yo biáccs nigga shit disz iz it

Friss topikok

  • dr. Octopussy: naná (2011.01.13. 18:04) Szétszórt
  • dr. Octopussy: Nehéz ügy (2011.01.13. 10:02) szilveszter
  • dr. Octopussy: Nehéz súlyú fásszopóóó :D Még mindig nem tudok videót integrálni beleja világba, de az istenit nek... (2010.12.22. 01:29) kutyafasza jjjjee
  • Dr. Octopus: dugjatok egy jót,aztán legyen szent a béke. (2010.12.21. 22:47) The Cure
  • Dr. Octopus: leszarom,egyelőre magamnak írkálom le ezeket :) jó kiírni magamból,nem gondolkozok azon,hogy bárki... (2010.12.20. 00:09) szájcsengő

Linkblog

The Cure

2010.12.21. 17:54 dr. Octopussy

Nos emberek. Elérkezett a nagy nap.Szóval volt egy kis fertőzéses nemi problémám, amit remélhetőleg kezelni tudtam.

Bár mindig is inkább orvoshoz mentem, de most annyi akadályba ütköztem, hogy nem volt más választásom. Leöntöttem arcszesszel. Igen. Nem odacsöpögtettem vagy bepacsmagoltam. LEÖNTÖTTEM.

Még friss az érzés. Most épp jéghidegnek érzem. Az előbb még lángolt. Tapasztaltabb kollégám szerint ez így normális. Neki másnapra elmúlt ettől a vész, remélem ugyan az volt a bajunk. Bár valahogy úgy érzem megérte. Fizikai fájdalmat éltem már meg sokfélét, de ez teljesen új volt..szóval a fájdalom és a biztonságos szex fogalmak új értelmet nyertek számomra.

Szeretem ahogy a fájdalom lelassítja az időt, rengeteg dolog fut át az ember agyán, ha hirtelen és erős fájdalom éri. Így elgondolkodhattam azon, hogy mennyire éri meg gumi nélkül szexelni. Hát elmondok egy érdekes dolgot. A lányokban bármilyen szar megtelepedhet akár egy kurva wc ülőkéjéről is és ez nálunk is sok gondot okozhat. Jelen esetben nekem sokkal nagyobb problémával járt, mint a fertőzés női alanyának.

Szóval gondolkodtam. Ezen is, azon is. Mi legyen velem. Ezt is közben kezdtem átgondolni. Nem tudom illik-e hozzám most egy komoly kapcsolat.. kicsit sok volt a komolykodásból nekem. És a kedves leányzó is 1 hónapja vetett véget a kapcsolatának. Nem tudom. Kiderül. Később.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holapatkezuedward.blog.hu/api/trackback/id/tr802530733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Octopus 2010.12.21. 22:47:40

dugjatok egy jót,aztán legyen szent a béke.
süti beállítások módosítása