HTML

Blog a két vidám szifiliszeshez

héj héj yo biáccs nigga shit disz iz it

Friss topikok

  • dr. Octopussy: naná (2011.01.13. 18:04) Szétszórt
  • dr. Octopussy: Nehéz ügy (2011.01.13. 10:02) szilveszter
  • dr. Octopussy: Nehéz súlyú fásszopóóó :D Még mindig nem tudok videót integrálni beleja világba, de az istenit nek... (2010.12.22. 01:29) kutyafasza jjjjee
  • Dr. Octopus: dugjatok egy jót,aztán legyen szent a béke. (2010.12.21. 22:47) The Cure
  • Dr. Octopus: leszarom,egyelőre magamnak írkálom le ezeket :) jó kiírni magamból,nem gondolkozok azon,hogy bárki... (2010.12.20. 00:09) szájcsengő

Linkblog

szájcsengő

2010.12.19. 23:38 Dr. Octopus

 Tulajdonképpen feltámadt bennem egy új világ.A minap kezdődött,mikor lili áthívott,hogy korrepetálja matekból,mert az nekem nagyon megy.Átmentem matekozni,és semmi gond sem volt első alkalommal.Aztán második alkalommal kicsit fáradtabban mentem át,és egyszerűen 1 óra elteltével,ahogy közelebb hajoltam,hogy magyarázzak,totál elgyengült a hangom,meg minden,és legszívesebben letepertem volna a picsába,felraktam volna az asztalra benyúltam volna a lába közé,aztán módszeresen megerőszakoltam volna.Elemi erővel támadt rám ez az érzés.Még szerencse,hogy nem volt merszem,ha részeg lettem volna,akkor tuti,hogy nem ússza meg ennyivel.

Aztán másnap egész nap vadászatot mondta endre,hogy van egy csaj,a vivi,akivel össze is jöhetnél,meg miért nem hajtok rá,és nekem is ez járt az eszemben,és egyszerűen az esti kajánál csak az járt az eszemben,hogy vele kéne már találkozni,és mindenféle romantikus faszságokkal etetni,hogy összejöjjünk,aztán felfedezhessem a testét.És a másik énem egyszerűen kapálózott,hogy neem te erre nem vagy képes,menj haza,nem érzed magad itt jól,unatkozol,úgysem fogsz tudni vele találkozni,de kényszerítettem amgam,hogy maradjak,és ezen gondolkozzak,nem akartam,nem tudtam volna elviselni,ha hazamegyek és minden marad a régiben,kiverem és felekszek a gecibe.SZánalmas lett volna megfutamodni.Aztán utána egész jól éreztem magam,valahogy mégiscsak hazaértem,de már részegen,és egyszerűen valami bekattant,nem érdekelzek többé az előítéleteim,a többiek véleménye,semmi más,csak elemi erővel tombolt bennem a rossz,azok a vágyak,maga a fertő,és én ezt élveztem,elememben voltam,felszabadultam,poénkodtam,érzelmeskedtem,minden,és végül is így feküdtem le,de az érzés reggelre is megmaradt,és jó volt úgy kelni,ebben fürödni,a saját férfiasságom aurájában.

tisztára mint az első SSJ átalakulás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holapatkezuedward.blog.hu/api/trackback/id/tr12527014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Octopussy 2010.12.20. 00:07:34

UGYE HOGY KIRÁLYSÁÁÁG! UGYE UGYE. Rajtunk kívül senki nem fogja olvasni ezt a blogot :D Vagy de. Szerintem a nevekkel vigyázzál, felismerhető leszel tőle :D:D

Dr. Octopus 2010.12.20. 00:09:58

leszarom,egyelőre magamnak írkálom le ezeket :) jó kiírni magamból,nem gondolkozok azon,hogy bárkinek is megadnám.jó így
süti beállítások módosítása