HTML

Blog a két vidám szifiliszeshez

héj héj yo biáccs nigga shit disz iz it

Friss topikok

  • dr. Octopussy: naná (2011.01.13. 18:04) Szétszórt
  • dr. Octopussy: Nehéz ügy (2011.01.13. 10:02) szilveszter
  • dr. Octopussy: Nehéz súlyú fásszopóóó :D Még mindig nem tudok videót integrálni beleja világba, de az istenit nek... (2010.12.22. 01:29) kutyafasza jjjjee
  • Dr. Octopus: dugjatok egy jót,aztán legyen szent a béke. (2010.12.21. 22:47) The Cure
  • Dr. Octopus: leszarom,egyelőre magamnak írkálom le ezeket :) jó kiírni magamból,nem gondolkozok azon,hogy bárki... (2010.12.20. 00:09) szájcsengő

Linkblog

Szélcsengő

2010.12.19. 23:00 dr. Octopussy

 Rengeteg kis csengő csilingel a fülembe mostanában. A szél egyre vadabbul rázza őket. Fülsiketítő csörömpölésben olvadnak össze hangjaik és bármennyire is zavar, muszáj hallgatnom őket. Szörnyű érzései egy kevésbé szörnyű időszakomnak, miben mégis válságosnak érzem állapotomat.

Boldognak kéne lennem, hiszen van az életemben egy hang amit tisztán hallok, de mégis most a zsivaly érdekel. Vagy talán vegyesen. VAGY NEM TUDOM ÁÁÁÁ SEGÍÍTSÉÉÉG :D

Nem elég, hogy a referátumomon kéne dolgoznom, ami dögunalom, de még Ági is felbaszott rettenetesen valamivel amit elkezdett elmondani, de csak addig jutott, hogy képzeld. Szopatja az agyamat. Persze részegen elpofázza mindenkinek, de a kibaszott Viktor akit annyira szeretett nem ér annyit, hogy elmondjon valami olyan dolgot ami ráadásul lényegtelen. Pontosan tudja, hogy mivel lehet húzni engem és azt csinálja. Az istenit. Mi a fasz van. Megyek fölrúgok egy vidáman játszadozó rózsaszín mackót. Ne szedje már bundában a málnát vaze.

Én legalább nem húzom az agyát ilyenekkel, hogy hé nem tudod hogy lehet bejelentkezni a bőr- és nemigyógyászatra? HÁT PONTOSAN TUDOM HOGY LEHET BEJELENTKEZNI BAZDMEEEG!!! Mondjuk azt megkérdeztem tőle, hogy a háziorvoson kívül a többi szolgáltatás is ingyenes-e az egyetemistáknak, szerinte igen, szerintem is, remélem igazunk van. 

Hálistennek került egy lány az életembe, aki nem bassza szét az idegeimet, legalábbis egyelőre. Nem tűnik olyan típusnak. Vele úgy érzem nem fog állandóan görcsölni a gyomrom és fájni a fejem. Nem fogok már a legapróbb hülye kérdésre is osztással válaszolni neki. Nem is kérdez hülyeséget. Ha meg igen tőle az is aranyos. Hát ennyit erről, most végre szabad voltam és emellett a lány mellett szabadnak is érzem magam. Voltam bulizni és nem éreztem azt, hogy de összeszednék vmi picsát innen meg stb, előtte sokszor bennem volt ez az érzés. Szóval jó vele. Nem korlátoz. Mondjuk az előző kapcsolatomnak is volt egy beetetés fázisa, amikor úgy tűnt minden fasza lesz. Aztán szépen minden elkúródott. Valószínűleg mert kiszívom a vidámságot az emberekből akaratomon kívül és szétosztom mások között. Nagy részét magamnak szoktam leosztani, mert én megérdemlem. 

Kurva csengők hallgassatok. Nem bírom elviselni. És aztán hazamegyek. És csak hallgathatom. Pletykák és ármánykodás. Utálom, mindemellett az egész kurva föld egyik legkíváncsibb teremtménye vagyok és nem elégszem meg fél válaszokkal. Valahogy megszerzem a szükséges információkat. Igen el akarom mondani neki, hogy mi van velem, hogy kezdek belezúgni egy lányba, talán azt akarom, hogy nesze neked, talán csak azért mert eddig mindent megbeszéltünk, nem tudom. Mióta szakítottunk millió tonnás súly gördült le rólam. Jött egy másik, de ez sokkal könnyebb teher. A felejtés. Feledni kell. Elárulom nem megy könnyen, pláne ha a sok kis csengő folyton csak csilingel. Az a zsivaj amit teremtenek belemászik a fejedbe és akkor elkezdesz találgatni, kombinálni. Hát jobb az ilyet kihagyni. Csak bele az életbe és nem szabad, hogy üresjárat legyen, ilyenkor nem szabad gondolkodni és szelektálni kell az érzelmek között. Ki kell hagyni az eddigi másik feledet a számításaidból és nem szabad azon törni a fejed mi lenne ha és mi a fasz egyáltalán. Kit érdekel mi van vele. Akkora király vagyok, hogy nekem biztos ezerszer jobb. Persze versenyezni sem szabad, de ez az én hibám. Ez tesz emberré, egésszé és boldoggá. 

Nem tagadom megnéztem a lányokat, de ha már arra gondolok, hogy valami lenne, az agyam vagy a szívem vagy ki tudja mim automatikusan védelmezi az egyetlen személyt, akivel a kapcsolatom túl van a barátságon. Ja és még valami. Szeretem a rózsaszínt. A közhiedelemmel ellentétben az nem buzis szín. Az a punci színe. Amúgy meg legbelül mindenki rózsaszín. Mondjuk azt hallottam, hogy a cigányoknak állítólag lilás a puncijuk. Hát ez durva.

A tökéletes kurva életbe. Be kell fejeznem ezt a referátumot, mert nem kéne bukni két kreditet. Még csak 1 oldalt írtam az ötből. Ez az első posztom, konkrétumok nélkül, indulatosan, összevissza. A többinek már lesz tanulsága és megfontolandó mondanivalója. Némiképp ennek is van. 

 

Használjatok óvszert.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holapatkezuedward.blog.hu/api/trackback/id/tr122526951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Octopus 2010.12.19. 23:28:53

jóóóóó árad belőled a sötét erő,ifjú padawan

dr. Octopussy 2010.12.19. 23:42:45

Fantasztikus, hogy új blogunk van.
süti beállítások módosítása