HTML

Blog a két vidám szifiliszeshez

héj héj yo biáccs nigga shit disz iz it

Friss topikok

  • dr. Octopussy: naná (2011.01.13. 18:04) Szétszórt
  • dr. Octopussy: Nehéz ügy (2011.01.13. 10:02) szilveszter
  • dr. Octopussy: Nehéz súlyú fásszopóóó :D Még mindig nem tudok videót integrálni beleja világba, de az istenit nek... (2010.12.22. 01:29) kutyafasza jjjjee
  • Dr. Octopus: dugjatok egy jót,aztán legyen szent a béke. (2010.12.21. 22:47) The Cure
  • Dr. Octopus: leszarom,egyelőre magamnak írkálom le ezeket :) jó kiírni magamból,nem gondolkozok azon,hogy bárki... (2010.12.20. 00:09) szájcsengő

Linkblog

Egy új korszak kezdete

2010.12.17. 10:12 Dr. Octopus

 A fidesz ügyesen csinálja.Megszerezték a hatalmat,átírták az alkotmányt,és a legvégén lezárásképp hoztak egy olyan alkotmánymódosítást,aminek köszönhetően nem valószínű,hogy még valaki változtatni fogja az alkotmány valaha is.

Megnyitottam az új blogot végre,mert az első akkor indult,amikor ágival összejött a viktor,aztán akkkor lett sztem vége,mikor szakítottak.Ez így jó,jó dolog volt még most is azt mondom,de sajnos elvesztette a értékét azzal,hogy túl sokan olvasták a végén,nem lehetett olyan dolgokat leírni,amiért alakult eredetileg a blog. Majd még eldöntöm,hogy kinek adom meg ezt a blogot,de sztem senkinek,max elemkének,de ő tuti elkotyogja,szóval senkinek.

Szóval itt aztán bárkit lehet szidni és bármit le lehet írni.Jó érzés.

Ilyenképp azzal kezdeném,hogy elegem van minden okoskodó kis ringyóból,aki azt gondolja magáról,hogy tud valamit az életről,és hogy mennyit látott már a szájbabaszott szobájából,mert ő mennyt tanult,és elért már.Valóban sok minden sikerült már,de tanulni nem a sikerből fogsz kislány.Ha majd egyszer nem sikerül valami,és pofára esel,de úgy,hogy kurvára nem kelsz fel,akkor mond,hogy te erős vagy,és okos is.TE KURVA.Ide érteném az ági össze barátnőjét,aki engem bunkónak tart és lenéz.

Ágiról meg annyit,hogy mindig szerettem,de bemagyarázta magát,hogy azért utálom mert a viktorral jár.Közben egyáltalán csak azért foglalkoztam vele,mert így volt.Most hogy szakítottak pont leszarom az ágit.Ámen.

Valóban elmondtam neki,hogy mi a baj a kapcsolatukban a viktorral,és ha ezért mentek szét,akkor ez van,én okoztam.Pont leszarom,mert az a kapcsolat egy 0 volt a végén már.Kár volt hozzá ragaszkodni annyira.Amúgy meg engem a barátom érdekel,és az nem az ági,hanem a viktor,ennyi.

Kezdésnek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holapatkezuedward.blog.hu/api/trackback/id/tr302521371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása